Oferta

Oferta

Pakiet serwisowy MAX 800/600PLN:
 

- zalecana ilość komputerów w firmie do 1

- ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 10

- ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2

- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 4 godzin

- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 60 PLN

- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 100PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina

- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze

- czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

 

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

- wsparcie techniczne dla pracowników firmy

- Instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC.

- administracja i opieka nad siecią komputerową

- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych

- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem

- czynności związane z ochroną przeciwwirusową

- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową

- konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji

- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy alarmowe Satel, DSC,

- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy CCTV (kamery, rejestratory)

- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy VOIP (telefony i centrale Grandstream, Yealink)

- administracja i opieka nad urządzeniami UPS

 

W ramach opłaty dodatkowej istnieje możliwość skorzystania z pomocy zdalnej poza standardowymi godzinami realizacji zleceń serwisowych (poniedziałek-piątek 16.00-08.00, sobota, niedziela i święta). Czas reakcji serwisu wynosi do 12h, koszt każdej rozpoczętej godziny 150PLN.

 

Rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 20%

Rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 20%

Rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 20%

Koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej.

Godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1.
 

 

Pakiet serwisowy STANDARD 600/400:

 

- zalecana ilość komputerów w firmie do 10

- Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 6

- Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2

- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu do 6 godzin

- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 70 PLN

- roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina

- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze

-czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

 

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

- wsparcie techniczne dla pracowników firmy

- Instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC.

- administracja i opieka nad siecią komputerową

- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych

- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem

- czynności związane z ochroną przeciwwirusową

- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową

- konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji

 

 

Rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 10%

Rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 10%

Rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 10%

Koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej.

Godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1.
 

 

Pakiet serwisowy START 300/200:

 

- zalecana ilość komputerów w firmie do 5

- Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 3

- Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 1

- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu do 6 godzin

- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 80 PLN

- roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina

- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze

-czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

 

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

- wsparcie techniczne dla pracowników firmy

- Instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC.

- administracja i opieka nad siecią komputerową

- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych

- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem

- czynności związane z ochroną przeciwwirusową

- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową

- konfiguracja kopii zapasowej

 

 

Rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 5%

Rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 5%

Rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 5%

Koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej.

Opinie klientów

User

W czym możemy pomóc ?

Skontaktuj się z nami już teraz!

serwis@olo.net.pl