Jestesmy partnerem firmy Softech firma jest liderem rozwiązań IT dla rynku HoReCa w produkcji oprogramowania gastronomicznego, hotelarskiego oraz dystrybutorem sprzętu Posiflex.

 

 

 SUBIEKT GT 

to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.

SOGA-oprogramowanie dla gastronomi.

Najważniejsze funkcje systemu:

  • obsługa wielu rachunków jednocześnie
  • graficzne odwzorowanie ułożenia stolików
  • wiele rachunków na jednym stoliku
  • przenoszenie rachunków na inny stolik
  • łączenie i dzielenie rachunków
  • przejmowanie rachunków
  • system komentarzy do artykułów
  • wydruk zamówień na drukarkach bonowych (np. w kuchni i w barze)
  • możliwość ustalania priorytetów dla zamówień
  • rabaty do poszczególnych pozycji i do całych rachunków
  • wydruk rachunków próbnych
  • dowolna ilość sal
  • dowolna liczba kelnerów
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • definiowanie grup dla artykułów
  • generowanie raportów

SOHO - oprogramowanie dla hotelarstwa

SOHO - nowoczesny system przeznaczony do obsługi hoteli oraz innych obiektach branży hotelarsko - turystycznej należących do segmentu małych i średnich. Został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego.

Najważniejsze funkcje systemu:

  • obsługa rezerwacji
  • overbooking
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • wydruk grafika obłożenia
  • prowadzenie książki meldunkowej gości
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych
  • wydruk raportu z pobytu
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
  • rozliczanie opłaty klimatycznej
  • kontrola należności i zobowiązań
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO)
  • korekty faktur VAT
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
  • obsługa depozytów
  • obsługa parkingu
  • budzenie gości
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
  • eksport dokumentów do programów księgowych
  • rejestr VAT
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
  • generowanie różnych zestawień
  • współpraca z programami gastronomicznymi
  • współpraca z centralą telefoniczną
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
  • automatyczna archiwizacja danych
  • obsługa zamków hotelowych
  • moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.)
  • szczegółowe definiowanie pokoi
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)

 CHART- oprogramowanie dla hoteli

System Oprogramowania Hotelowego CHART znajduje zastosowanie w hotelach miejskich, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, sanatoryjnych i wczasowych. Program, pomimo że zawiera bogaty pakiet funkcji obsługujących czynności recepcyjne oraz wspomagające zarządzanie, charakteryzuje sie łatwością obsługi. Nie sprawia żadnych problemów osobie zaznajomionej z podstawowymi zasadami obsługi komputera w środowisku MS Windows.

Wieloletnie doświadczenie naszej firmy oraz istotny wpływ użytkowników na przygotowywane funkcjonalności sprawiają, że program jest intuicyjny, oraz zawiera szereg udogodnień wspierających pracę recepcji oraz całego hotelu.

Program hotelowy Chart projektowany jest przez hotelarzy, dla hotelarzy.

PC-Market- oprogramowanie dla sklepu.

PC-Market dla Windows jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem, hurtownią oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów. Współpracuje z większością dostępnych na rynku kas, drukarek fiskalnych, a także wszelkiego rodzaju sprzętu jaki można spotkać w placówkach handlowych (wagi etykietujące, weryfikatory cen, kolektory danych, drukarki). W połączeniu z modułem centralnym, Konsolą Kupca, umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów. Wśród ponad 3 tysięcy użytkowników PC-Market są pojedyncze placówki handlowe, małe sieci sklepów obsługiwane zdalnie z centrali oraz większe sieci sklepów niezależnych z centralnym zarządzaniem za pomocą Konsoli Kupca. PC-Market 7 to połączenie nowoczesnej technologii oraz kilkunastu lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia produktu zgodnie z potrzebami właścicieli sklepów.

Dzięki programowi PC-Market:

  •     szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
  •     prześledzisz dokładną historię towaru, od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
  •     sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami, ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy...
  •     podglądniesz ile sklep "zarobił"; program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach
  •     sprawdzisz stan kasy, w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu...
  •     zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu; dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej, możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw...
  •     szybko wydrukujesz etykietki na półki, sam zaprojektujesz etykietkę dla swojego sklepu (podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów)
  •     szybko ometkujesz swoje towary, dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund...
  •     możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je na na dyskietce lub przez Internet.