Opieka informatyczna

Opieka informatyczna

Pakiet serwisowy MAX 800PLN:

  • zalecana ilość komputerów w firmie: do 10
  • ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 10
  • ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2
  • czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 4 godzin
  • cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 60 PLN
  • cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 100PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
  • godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
  • czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

  • wsparcie techniczne dla pracowników firmy
  • instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
  • administracja i opieka nad siecią komputerową
  • pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
  • instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
  • czynności związane z ochroną przeciwwirusową
  • administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
  • konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji
  • opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy alarmowe Satel, DSC
  • opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy CCTV (kamery, rejestratory)
  • opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy VOIP (telefony i centrale Grandstream, Yealink)
  • administracja i opieka nad urządzeniami UPS

W ramach opłaty dodatkowej istnieje możliwość skorzystania z pomocy zdalnej poza standardowymi godzinami realizacji zleceń serwisowych (poniedziałek-piątek 16.00-08.00, sobota, niedziela i święta). Czas reakcji serwisu wynosi do 12h, koszt każdej rozpoczętej godziny 150PLN.

  • rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 20%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 20%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 20%
  • koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej
  • godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1

Pakiet serwisowy STANDARD 600PLN:

  • zalecana ilość komputerów w firmie: do 10
  • ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 6
  • ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2
  • czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 6 godzin
  • cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 70 PLN
  • roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
  • godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
  • czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

  • wsparcie techniczne dla pracowników firmy
  • instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
  • administracja i opieka nad siecią komputerową
  • pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
  • instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
  • czynności związane z ochroną przeciwwirusową
  • administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
  • konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji
  • rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 10%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 10%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 10%
  • koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej
  • godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1

Pakiet serwisowy START 300PLN:

  • zalecana ilość komputerów w firmie: do 5
  • ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 3
  • ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 1
  • czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 6 godzin
  • cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 80 PLN
  • roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
  • godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
  • czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę

W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

  • wsparcie techniczne dla pracowników firmy
  • instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
  • administracja i opieka nad siecią komputerową
  • pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
  • instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
  • czynności związane z ochroną przeciwwirusową
  • administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
  • konfiguracja kopii zapasowej
  • rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 5%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 5%
  • rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 5%
  • koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej
Ta strona używa plików cookies w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?   
AKCEPTUJĘ