SOHO

Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest nieustannie doskonalone zgodnie z ich sugestiami. Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjność obsługi dzięki czemu unikamy długotrwałych i kosztownych szkoleń personelu. Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji. Wielu włascicieli decyduje się na samodzielne wdrożenie systemu co dodatkowo obniża koszty nowego systemu. Załączony do programu szczegółowy podręcznik ułatwia rozpoczęcie pracy bez żadnych trudności nawet mniej doświadczonym użytkownikom komputera. Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs sprawiają, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotną cechą jest również to, iż system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego obiektu. Modułowa konstrukcja pozwala na dostosowanie oprogramowania do własnych potrzeb bez konieczności zakupu funkcjonalności niewykorzystywanej w danym obiekcie. Wraz z programem gastronomicznym – SOGA stanowią kompleksowe rozwiązanie dla każdego obiektu.

NAJWAŻNEJSZE FUNKCJE SYSTEMU

  • obsługa rezerwacji
  • overbooking
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • wydruk grafika obłożenia
  • prowadzenie książki meldunkowej gości
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych
  • wydruk raportu z pobytu
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
  • rozliczanie opłaty klimatycznej
  • kontrola należności i zobowiązań
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO)
  • korekty faktur VAT
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
  • obsługa depozytów
  • obsługa parkingu
  • budzenie gości
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
  • eksport dokumentów do programów księgowych
  • rejestr VAT
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
  • generowanie różnych zestawień
  • współpraca z programami gastronomicznymi
  • współpraca z centralą telefoniczną
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
  • automatyczna archiwizacja danych
  • obsługa zamków hotelowych
  • moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.)
  • szczegółowe definiowanie pokoi
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)

Moduł podstawowy

Będac w pełni funkcjonalnym programem stanowi również bazę umożliwiającą rozbudowę systemu o dodatkowe moduły. W module zawarta jest obsługa wszystkich najważniejszych funkcjonalności związanych z obsługą obiektu. Należą do nich m.in.: graficzna prezentacja obłożenia obiektu bazująca na obsłudze rezerwacji (indywidualnych i grupowych) połączonych z ich potwierdzeniami oraz overbooking’iem. Prowadzenie książki meldunkowej. Różne warianty rozliczania pobytów: wiele pobytów/jeden dokument, jeden pobyt/wiele dokumentów, wielokrotne rozliczanie pobytu i możliwość rozliczenia pobytu bez dokumentu sprzedaży. Rozliczenia finansowe z klientami – rachunki, faktury zaliczkowe, faktury VAT w PLN i walucie. Planowanie wyżywienia łącznie z przygotowaniem odpowiedniego raportu dla kuchni. Rozliczenia opłaty klimatycznej i automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS. Obsługa dostawek, depozytów, parkingu. W module podstawowym została również zawarta możliwość prowadzenia mini sklepu np. na recepcji oraz funkcja poczty wewnetrznej wykorzystywana do komunikacji pomiędzy pracownikami.

Rezerwacje internetowe

Niezwykle przydatną funkcjonalnością wspomagajacą pracę recepcji jest obsługa rezerwacji dokonywanych przez klientów poprzez Internet. Dzięki zaimplementowaniu tego modułu uzyskamy możliwość bezpośredniego połączenia oprogramowania hotelowego z zewnętrznym dostawcą usług rezerwacji on-line. Nasi partnerzy będacy dostawcami nowoczesnych rozwiązań internetowych to firmy PROFITROOM (www.profitroom.pl) oraz HotelSystems (www.hotelsystems.pl).

Dodatkowe stanowisko obsługi

W ramach licencji podstawowej użytkownik otrzymuje jedno stanowisko obsługi. W przypadku dużych obiektów o silnym natężeniu gości bardzo korzystnym jest zakup kolejnych stanowisk umożliwiajacych równoczesną pracę kilku recepcjonistów.

Moduł raportów własnych

Dokonując zakupu oprogramowania SOHO otrzymują Panstwo również zestaw najważniejszych raportów obrazujących prace obiektu. Sa to m.in. raporty: obłożenia obiektu i wykorzystania pokoi, wyżywienia, opłaty klimatycznej, obsługi magazynowej oraz rejestr VAT. Raporty te przygotowane są według z góry zdefiniowanych szablonów. Omawiany moduł oferuje natomiast możliwość rozszerzenia tej funkcjonalności o możliwość przygotowania raportów własnych według indywidualnych potrzeb. Istnieje możliwość zdefiniowania zarówno zakresu danych jak i formy ich prezentacji.

Obsługa centrali telefonicznej

Moduł udostępnia możliwość komunikacji pomiędzy centralą telefoniczną a programem SOHO. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskujemy bieżące informacje dotyczące kosztu rozmów telefonicznych dokonywanych z poszczególnych pokoi. Rachunek za połączenia może być doliczony do ogólnego rachunku za pokój bądź uregulowany oddzielnie. Program udostepnia również możliwość blokowania wykonywania połączen z pokojów, które nie są aktualnie zajęte. System obsługuje najbardziej popularne, dostępne aktualnie na rynku centrale, takie jak np.: Slican i Platan, iqPBX oraz inne przekazujące dane o rozmowach poprzez port szeregowy.

Obsługa zamków elektronicznych

Funkcjonalność wykorzystywana w obiektach gdzie tradycyjne klucze zostały zastąpione nowoczesnymi zamkami elektronicznymi. Aktualnie obsługiwane systemy zamków: LOB SALTO, TAYAMA.

Współpraca z innymi programami

Ponieważ programy SOHO (hotelarstwo), SOGA (gastronomia) i SOSPA (gabinety odnowy) są tworzone jako rodzina produktów dzięki wykorzystaniu udostępnionych modułów istnieje możliwość połączenia ich w jeden zintegrowany system obsługi obiektu. Uzyskujemy w ten sposób możliwość przesyłania danych pomiędzy poszczególnymi programami.

Eksport do programu księgowego

Moduł zdecydowanie ułatwiąjacy pracę księgowości. Dzięki jego wykorzystaniu uzyskujemy możliwość przesłania m.in. dokumentów magazynowych, zakupowych, sprzedażowych oraz kasowych do najpopularniejszych na rynku systemów finansowo-księgowych. Aktualnie obsługiwane systemy to: Insert, WA-Pro (WF-FaKir, WF-KaPeR), Comarch ERP Optima, Comarch ERP Klasyka, Symfonia. Istnieje również możliwość dostosowania modułu eksportu do konkretnych wymagań użytkownika.

SOHO XS

Prowadzisz niewielki motel lub pensjonat? A może tylko wynajmujesz kwatery? Jednak zeszyt i długopis już nie wystarczają by zapanować nad Twoim biznesem?

Skorzystaj z pomocy profesjonalnego programu w cenie uwzględniając możliwości Twojego budżetu.

Już za 190zł netto możesz otrzymać bezterminową licencję programu hotelowego SOHO XS. Wersja XS jest formą programu hotelowego SOHO przygotowana z myślą o małych obiektach turystycznych. Podstawowe różnice pomiędzy wersją standardową a XS to:

  • możliwość zdefiniowania do 10 pokoi,
  • brak wsparcia technicznego,
  • brak możliwości zakupu modułów dodatkowych,
  • brak możliwości przejścia na pełną wersję programu.

Opinie klientów

User
 

W czym możemy pomóc ?

Skontaktuj się z nami już teraz!

biuro@olo.net.pl

Ta strona używa plików cookies w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka prywatności    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych    Jak wyłączyć cookies?   
AKCEPTUJĘ