Opieka informatyczna
Pakiet serwisowy MAX 800PLN:
- zalecana ilość komputerów w firmie: do 10
- ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 10
- ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2
- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 4 godzin
- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 60 PLN
- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 100PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
- czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę
W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:
- wsparcie techniczne dla pracowników firmy
- instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
- administracja i opieka nad siecią komputerową
- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
- czynności związane z ochroną przeciwwirusową
- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
- konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji
- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy alarmowe Satel, DSC
- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy CCTV (kamery, rejestratory)
- opieka serwisowa i zdalny monitoring systemy VOIP (telefony i centrale Grandstream, Yealink)
- administracja i opieka nad urządzeniami UPS
W ramach opłaty dodatkowej istnieje możliwość skorzystania z pomocy zdalnej poza standardowymi godzinami realizacji zleceń serwisowych (poniedziałek-piątek 16.00-08.00, sobota, niedziela i święta). Czas reakcji serwisu wynosi do 12h, koszt każdej rozpoczętej godziny 150PLN.
- rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 20%
- rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 20%
- rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 20%
- koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej
- godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1
Pakiet serwisowy STANDARD 600PLN:
- zalecana ilość komputerów w firmie: do 10
- ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 6
- ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 2
- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 6 godzin
- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 70 PLN
- roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
- czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę
W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:
- wsparcie techniczne dla pracowników firmy
- instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
- administracja i opieka nad siecią komputerową
- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
- czynności związane z ochroną przeciwwirusową
- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
- konfiguracja kopii zapasowej i monitoring wykonywania archiwizacji
- rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 10%
- rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 10%
- rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 10%
- koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej
- godziny pracy zdalnej mogą być wymieniane na godziny wizyt u klienta w stosunku 2:1
Pakiet serwisowy START 300PLN:
- zalecana ilość komputerów w firmie: do 5
- ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu: 3
- ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu: 1
- czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu: do 6 godzin
- cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną: 80 PLN
- roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta: 120PLN pierwsza godzina i 60PLN każda rozpoczęta kolejna godzina
- godziny realizacji zgłoszeń serwisowych: 08:00 do 16:00 w dni robocze
- czynności serwisowe są rozliczane w cyklu miesięcznym za każdą rozpoczętą godzinę
W ramach stałej opłaty abonamentowej OLO.net sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:
- wsparcie techniczne dla pracowników firmy
- instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego klasy PC
- administracja i opieka nad siecią komputerową
- pomoc przy obsłudze kas i drukarek fiskalnych
- instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
- czynności związane z ochroną przeciwwirusową
- administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
- konfiguracja kopii zapasowej
- rabat na przeglądy okresowe urządzeń fiskalnych: 5%
- rabat na przeglądy okresowe systemów alarmowych: 5%
- rabat na przeglądy okresowe systemów CCTV: 5%
- koszty dojazdów nie są zawarte w opłacie abonamentowej